Takk for din tilbakemelding
TRUSTPILOT - 4.6⭐ / 5
Med en positiv anmeldelse kan du få nettstedet vårt til å vokse. Hvis vi vokser, vil vi tilby flere rabatter, gratis CD-Keys og vi vil også forbedre tjenesten vår. Hvis du vil fortelle oss noe, kontakt oss på sosiale nettverk.

KJØPE Destiny 2: Lightfall (DLC) (Argentina) (Xbox ONE / Series X|S) CD Key XBOX LIVE

Destiny 2 Lightfall: Hvilke nye ting bringer denne DLC-en

Gjør deg klar for klimakampen som venter deg i Destiny II Lightfall, det avsluttende kapittelet i Light and Dark-historien. Når verdens ende kryper nærmere, blir en by på Neptun utsatt for angrep, og det er opp til Guardians å slå seg sammen og møte den forestående katastrofen. I denne versjonen av spillet, som er kjent som legendarisk modus, vil du hente styrke fra de andre vokterne dine mens du deltar i kamp med vitnet, en veldig farlig fiende. Du vil kunne tilegne deg nye mørke krefter og vinne fantastiske belønninger ved å fullføre oppdrag og overvinne vanskeligheter, noe som vil forberede deg på størst mulig seier.

Utgivelsen av Destiny 2 Lightfall inneholder en rekke spennende nye tillegg, hvorav en er en ny underklasse kjent som Strand. Gjennom bruken av denne underklassen får Guardians muligheten til å utnytte mørkets kraft og endre selve virkeligheten. Strand tilbyr en annerledes spillopplevelse enn andre karakterer på grunn av sin økte hastighet og hans evne til å krysse byen ved å klamre seg fra bygning til bygning. Hver klasse kan benytte seg av dette nyoppdagede aspektet, og gir spillerne muligheten til å lage sin ideelle konstruksjon og eksperimentere med en rekke spilltilnærminger.

Når Guardians drar til Neptun, vil de finne et fantastisk nytt reisemål som venter på dem der. Den sterkt opplyste metropolen Neomuna trekker reisende med løftet om en setting som er både teknologisk avansert og estetisk attraktiv. Du vil løpe på Cloud Striders, en fraksjon som kjemper mot den økende faren Shadow Legion utgjør, når du er innenfor deres grenser. Målet ditt er å stoppe ødeleggelsen og gå seirende ut av kampen mot mørkets styrker.

Den utrolige kraften til Strand, en nylig oppdaget manifestasjon av mørket som er nødvendig for å forsvare byen Neomuna mot de invaderende troppene til Calus, kan utnyttes av Guardians i utvidelsespakken Destiny 2: Lightfall. Hver av Guardian-klassene har kommet opp med sin egen innovative tilnærming til å kontrollere Strands mentale energi, noe som har ført til opprettelsen av tre nye underklasser som gir spillere spennende nye spillalternativer.

For spillere som akkurat har begynt med Destiny 2, vil kjøp av denne spesielle utgaven av Destiny Lightfall-utvidelsen gi dem umiddelbar tilgang til den nåværende sesongen ved deres aller første pålogging. Dette betyr at brukere kan komme rett inn i det pågående innholdet og nyte hele opplevelsen så snart det blir tilgjengelig.

Denne iterasjonen av Destiny 2 viser frem spillet på sitt mest tilgjengelige, og tilbyr en mengde veloverveide tillegg som går hånd i hånd med helt nye livskvalitetselementer. Uansett hvor lenge det har gått siden spillerens siste økt, vil de bli møtt med åpne armer når de kommer tilbake til Tower for å fortsette å spille spillet.

Destiny II Lightfall-utvidelsen sies å inkludere en spennende reise som er fullpakket med kampsekvenser uten stans. Du vil bli betatt av spillets unike spillmekanikk og den dramatiske atmosfæren mens du prøver å overvinne uforutsette utfordringer og gå seirende ut. Gå deg vill i denne feiende konklusjonen, der fremtiden til Neptun og livene til Guardians henger i en tynn tråd.

Betal mindre for en Destiny 2 Lightfall Xbox-nøkkel

Du bør vite at dette produktet er det beste tilbudet for deg hvis du ønsker å få Destiny 2: Lightfall DLC for Xbox One eller Xbox Series X & S-konsollen og spare penger på kjøpet. Dette produktet kan brukes med begge plattformene. Du vil ikke kunne finne et bedre tilbud enn det du kan få ved å kjøpe en Destiny 2 Lightfall Argentina-nøkkel. Prisen er den laveste den kan være. Dette kan tenkes på grunn av det faktum at kjøp av en Argentina CDKey gir deg mest mulig rabatt i ethvert land. Du vil ende opp med mer penger i lommen og tilgang til hele spillet hvis du gjør det på denne måten.

Tomt på lager
Legg til en kommentar om Destiny 2: Lightfall (DLC) (Argentina) (Xbox ONE / Series X|S)
Har du kjøpt dette produktet?